.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام جزئیات اعزام به تمتع

رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزئیات اعزام زائران به حج تمتع گفت: اعزام زائران به حج تمتع امسال از 16 مهرماه آغاز می‌شود و تا 11 آذر ماه به طول می‌انجامد.

به گزارش شمال نیوز علی لیالی در گفتگو با مهر افزود: در عملیات حج تمتع سال جاری حدود 100 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام می شود که براساس آمارهای موجود حدود نیمی از آنها بالای 50 سال سن دارند و سن مسن ترین زائر امسال نیز 112 سال است.

وی تاکید کرد: سن کمتر از 10 درصد از زائران نیز بیش از 80 سال است که این افراد خارج از نوبت به حج تمتع اعزام می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ریزی های لازم برای اقامت و مسکن، حمل و نقل و تغذیه زائران انجام شده و همکاران ما در سازمان حج نهایت سعی و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران انجام داده اند.

لیالی در مورد هزینه اعزام زائران نیز افزود: هزینه سفر به حج تمتع براساس ایستگاه پروازی و استانها متفاوت است بطوریکه حداقل و حداثر قیمت کاروان ها سه میلیون و 200 تا چهارمیلیون و 600 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیون و 600 هزار متقاضی پشت نوبت سفر به خانه خدا هستند، گفت: در تمتع امسال سپرده گذارانی که تا تاریخ 31 اردیبهشت سال 84 دارای فیش بانکی هستند اعزام می شوند و مابقی متقاضیان طی سالهای آینده به حج تمتع اعزام می شوند.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، ظرفیت افراد پشت نوبتی آنقدر است که تا 15 سال آینده امکان ثبت نام جدید از متقاضیان حج تمتع وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.418 seconds.